سنگ بازالت, مقالات

بازار سنگ بازالت تهران

سنگ بازالت تهران - شرکت سنگ بازالت ماکو

بازار سنگ بازالت تهران

سنگ بازالت که از فراوان ترین سنگ های کره زمین است که در اثر سرد شدن سریع گدازه های آتشفشانی پس از خروج از دهانه کوه آتشفشان بوجود می آید و به همین دلیل هم ریزدانه و تیره رنگ است .

بازالت به دلیل خروج گازهای داغ دارای تخلخل است و به دلیل داشتن درصد کمی از سیلیس سنگی قلیایی محسوب می شود . مهمترین مزایای سنگ بازالت مقاومت در برابر گرما و سرمای شدید ، مقاومت در برابر سایش و خوردگی ، عایق صدا و حرارت ، چسبندگی خوب به ملات ، قیمت مناسب و … است .

سنگ بازالت در کشور ما نیز به وفور یافت می شود و معادن بزرگ آن در شهر ماکو قرار دارد . شرکت سنگ بازالت ماکو دارنده معادن و کارخانجات فرآوری سنگ بازالت و تامین کننده سنگ بازالت تهران می باشد که علاوه بر سنگ بازالت در زمینه سنگهای گرانیت ، تراورتن ، آندزیت و … نیز فعالیت دارد .

بازار شمس آباد تهران بهترین مکان برای یافتن سنگ بازالت تهران است و البته در سایر نقاط تهران نیز بازارهای سنگ دیگری وجود دارند که می توانید سنگ مورد نیاز خود را از آنجا تهیه نمایید .

اما برای خرید سنگ بازالت یک راه ساده تر و مقرون به صرفه تر هم وجود دارد. شرکت سنگ بازالت ماکو بزرگترین عرضه کننده سنگ بازالت در ایران است، فقط کافی است با ما تماس بگیرید .

برای دریافت اطلاعات و خرید سنگ بازالت با ما تماس بگیرید.

کاهش هزینه های ساخت و ساز در شهر تهران با سنگ بازالت تهران

همانطور که می دانید هزینه های ساخت مسکن در همه شهرها خصوصا شهر تهران سرسام آور است و هزینه های تمام شده برای سازندگان بسیار بالاست . از این رو بسیاری از معماران ، مهندسان و انبوه سازان به فکر صرفه جویی در هزینه ها در کنار حفظ کیفیت هستند .

همانطور که بالا به آن اشاره شد سنگ بازالت در کشور ما به وفور یافت می شود و همین موجب ارزان تر بودن آن نسبت به بسیاری از سنگهای موجود در بازار است . علاوه بر این ویژگی های منحصربفردی که نام بردیم سنگ بازالت تهران را به عنوان یک سنگ ساختمانی مناسب معرفی کرده است.

این سنگ را بعنوان یک سنگ ساختمانی خوب در بازار معرفی کرده است . از طرفی بافت و رنگ سنگ بازالت تهران طوری است که با سبک های امروزی خصوصا سبک مدرن و مینیمال بسیار همخوانی دارد . زیبایی در اوج سادگی می تواند شعار مناسبی برای سنگ بازالت تهران باشد .

در شهر تهران به دلیل افزایش جمعیت بی رویه شاهد رشد آپارتمان های بلندمرتبه حتی در حواشی شهر هستیم . سنگ بازالت تهران برای انبوه سازان مسکن یک گزینه بسیار مناسب است تا در کنار ارزان تر تمام شدن هزینه خرید سنگ بتوانند از کیفیت آن در ساختمان های خود استفاده کنند .

سنگ بازالت تهران به دلیل خاصیت چسبندگی زیادی که به ملات دارد اگر به درستی در نمای ساختمان کار شود تا سالهای سال سقوط نکرده و خطری از این بابت ساکنان و عابران را تهدید نخواهد کرد .

سنگ بازالت تهران - ویژگیهای منحصربفرد بازالت

سنگ بازالت تهران را از کجا بخریم ؟

معادن سنگ بازالت در شهرهای مختلف کشور پراکنده است که بهترین نوع آن در شهر ماکو آذربایجان غربی می باشد . سنگ بازالت تهران به صورت کوپ سنگ بازالت از معادن استخراج شده و پس از ارسال به کارخانجات فرآوری به صورت اسلب ، تایل ، الیاف بازالت و … به دست مصرف کننده می رسد .

اگر در شهر تهران ساکن هستید و قصد خرید سنگ بازالت تهران را دارید یک راه مراجعه به بازارهای سنگ اطراف تهران است ولی اگر زمان و فرصت گشت و گذار در این بازارها را ندارید و یا با کیفیت سنگ ها آشنایی ندارید و بیم دارید که توسط افراد سودجو مورد سوء استفاده قرار بگیرید یک راه پیشنهادی برای شما داریم .

شرکت سنگ بازالت ماکو واقع در آذربایجان غربی دارنده معادن و کارخانجات فرآوری سنگ بازالت ماکوست . این شرکت سنگ بازالت را به صورت کوپ ، اسلب ، تایل و هر مدل دیگری که مشتریان درخواست داشته باشند آماده کرده و برای آنها ارسال می نماید .

شرکت سنگ بازالت ماکو سالهاست که در این زمینه دارای تجربه است و سنگی با کیفیت و مطمئن را به دست مشتریان خود می رساند . شما می توانید با مراجعه به قسمت محصولات و پروژه ها با سنگ بازالت ماکو بیشتر آشنا شوید و با یک بار خرید مشتری دائم این شرکت شوید .

ویژگی های منحصربفرد سنگ بازالت تهران

  • مقاومت در برابر فشار و کشش
  • مقاومت در برابر آتش
  • مقاومت بالا در برابر تغییرات دمایی
  • سختی 7 در مقیاس موهس
  • عایق حرارتی بسیار خوب
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی و اسیدها
  • دارای دوام و استحکام بالا و طول عمر زیاد
  • توانایی جذب دی اکسید کربن هوا و دوستدار محیط زیست
  • مناسب برای پوشش های خارجی ، داخلی ، کف و دیوارها در ساختمان
  • مقاومت بالا در برابر هر گونه شرایط جوی و آب و هوایی

فروشنده معتبر سنگ بازالت تهران

شرکت سنگ بازالت ماکو دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت ، گرانیت ، بازالت و تراورتن در سطح کشور است . دفتر مرکزی این شرکت در شهر تهران است و شما می توانید سنگ بازالت تهران را از این مرکز تهیه کنید . 

این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو ، فرآیند استخراج سنگ بازالت و گرانیت را به صورت اسلب و تایل انجام می دهد . برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید .

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید .

راههای ارتباطی با شرکت سنگ بازالت ماکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *