قوانین و مقررات

به وب سایت سنگ بازالت ماکو خوش آمدید. این سایت به شما امکان می دهد تا از بین انواع سنگ عرضه شده در این شرکت به جستجو و خرید آنلاین بپردازید. از شما عزیزان خواهشمندیم قوانین و مقررات زیر را با دقت مطالعه نمایید. استفاده از این سایت و خرید محصولات بازالت ماکو نشان میدهد که شما به واسطه قبول ضوابط و شرایط پذیرفته اید که محدودیتهایی داشته باشید.

اگر شرایط را پذیرا نیستید به معنی عدم استفاده از سایت و خرید محصول می باشد. شرکت سنگ بازالت ماکو این حق را برای خود محفوظ می دارد که قوانین و مقررات این صفحه را بنا به صلاحدید خود تغییر داده و به روز نماید. اگر صفحه بروز رسانی شود این شرکت از تلاشهای معقولی جهت اطلاع رسانی به شما استفاده می کند ولی شما نیز موظف هستید صفحه قوانین و مقررات را چک کنید تا از آخرین تغییرات مطلع شوید.

پذیرش شرایط سنگ بازالت ماکو

شما با ادامه استفاده از خدمات سایت بازالت ماکو نشان میدهید که ضوابط و شرایط را پذیرفته اید.

ثبت نام جهت استفاده از سایت

اولین گام جهت دسترسی به وب سایت ثبت نام بعنوان کاربر در سایت است. در قسمت هایی از فرآیند ثبت نام امکان دارد از شما اطلاعات شخصی نظیر موارد زیر خواسته شود:

  • نام و نام خانوادگی
  • تلفن
  • آدرس
  • ایمیل

شما بعنوان کاربر یا مشتری موظف هستید اطلاعات صحیح و جدید را در جریان تکمیل کردن فرآیند ثبت نام ارائه دهید. اطلاعات شخصی شما در سایت ما با سیاست حفظ حریم خصوصی مدیریت خواهد شد.

قوانین عمومی

کلیه اصول و قوانین شرکت سنگ بازالت ماکو مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. از طرفی کاربران هم موظفند قوانین کاربران را رعایت نمایند.

قوانین فروش محصول

قیمت محصول در زمان ثبت سفارش ملاک است و کلیه محصولات سایت با توجه به بروزرسانی اعتبار قیمت دارند. جهت اطلاع از قیمت دقیق می توانید با کارشناسان سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید و یا از طریق تلگرام پیام دهید.

هزینه حمل کالا و محصول خریداری شده از درب کارخانه تا مقصد به عهده خریدار است.

خرید حضوری

اگر قصد خرید سنگ بازالت، گرانیت، آندزیت و … را به صورت حضوری دارید باید پس از ثبت سفارش خود از طریق سایت در اولین فرصت با هماهنگی در محل کارخانه حضور پیدا نمایید. خرید حضوری به صورت نقدی و غیرنقدی (چک) انجام می شود.

خرید غیرحضوری

اگر قصد خرید غیرحضوری سنگ را از شرکت سنگ بازالت ماکو دارید پس از پرداخت به صورت نقدی (آنلاین یا واریز به حساب) سفارش شما پردازش شده و بارگیری و تخلیه در محل موردنظر شما انجام می شود.

خرید محصولات و ضوابط مربوط به پرداخت

  • جهت خرید محصولات سایت بازالت ماکو باید هزینه خرید جهت محصول موردنظر پرداخت شود.
  • پرداخت هزینه ممکن است با درگاه پرداخت تائید شده و یا روشهای دیگر صورت گیرد.
  • پس از پرداخت ، قیمت خرید بوسیله سایت تائید شده و شما تائیدیه ای مبنی بر پرداخت توسط سایت دریافت خواهید کرد.
  • مسئولیت هزینه حمل و نقل به عهده کاربر یا مشتری می باشد.
  • چنانچه در مورد هر یک از بندهای گفته شده در این صفحه سوالاتی داشتید با مشاوران و کارشناسان شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید.