سنگ بازالت, مقالات

سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران

سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران - سنگ بازالت ماکو

امروزه استفاده از سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران و کافه بیش از هر زمان دیگری دیده می شود و شاید یکی از دلایل آن استقبال نسل جدید از سبک های مدرن و مینیمال باشد. سنگ بازالت به دلیل رنگ طوسی و خاکستری خنثی سادگی و شیک بودن را در کنار هم به مشتریان القاء می کند و با هر سبک و رنگی همخوانی دارد .  

با استفاده از سنگ بازالت ، می توانید رنگ های زمینه را با رنگ سنگ بازالت هماهنگ کنید و به عنوان زمینه ای ماندگار و زیبا برای دیوارها ، دستگیره ها ، ستون ها و کف ها استفاده کنید . با توجه به طراحی داخلی رستوران ، سنگ بازالت را به عنوان جزئی از طرح رنگی و مواد ساختمانی استفاده کنید تا یک حس پایداری و سنت القاء شود .

در این مقاله قصد داریم در مورد استفاده از سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران صحبت کنیم پس اگر علاقمند به این حوزه هستید با شرکت سنگ بازالت ماکو همراه شوید .

سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران - سبک مدرن و مینیمال

کاربردهای سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران

از کاربردهای سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران ، می توان به استفاده از آن در دیوارپوش ها و کفپوش ها ، ستونها ، کانتر ، استفاده در میز و صندلی ها ، گلدانها و عناصر دکوراتیو و … اشاره کرد . 

لازم به ذکر است که مهمترین نکته در استفاده از سنگ بازالت به عنوان یکی از مواد ساختمانی ، نگهداری آن است . سطح سنگ بازالت باید به طور منظم تمیز شده و با محصولات مراقبتی و نگهداری شده تا بتواند زیبایی طبیعی خود را حفظ کند .

بازالت در سنگ های به رنگ سیاه و خاکستری موجود است و می تواند به عنوان پوشش دیوارها ، کفپوش ، ستون ها و یا داخل برخی از قسمت های دیگر رستوران استفاده شود .

همچنین ، می توانید با استفاده از سنگ بازالت ایده های خلاقانه ای برای دکوراسیون داشته باشید . به عنوان مثال ، می توانید از سنگ بازالت به عنوان پوشش دیوارهای بخشی از رستوران استفاده کنید و با استفاده از نورپردازی مناسب ، بر روی آن بازتاب نور بیشتری ایجاد کنید .

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله بهترین سنگ بازالت ایران را از دست ندهید . 

سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران - کاربردهای سنگ بازالت

در نهایت ، می توانید با ترکیب سنگ بازالت با دیگر اجزای دکوراسیونی مانند چوب و فلز ، فضای شیک و زیبایی در رستوران خود ایجاد کنید . برخی رستورانها یک دیوار شاخص را برای فضای تراریوم یا آکواریوم انتخاب می کنند که می توان با سنگ بازالت برش نخورده و طبیعی آن را تزئین کرد. 

استفاده از سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران یک انتخاب عالی است زیرا این نوع سنگ دارای ظاهری زیبا و طبیعی است که می تواند به زیبایی و جذابیت رستوران کمک کند .

علاوه بر استفاده از سنگ بازالت بعنوان ظروف پخت غذا ، کاربردهای دیگری نیز برای این سنگ در دکوراسیون رستوران ها وجود دارد . از جمله می توان به استفاده از سنگ بازالت برای ساخت میز و صندلی ها ، بنا به شکل و طرح مورد نظر ، اشاره کرد .

سنگ بازالت به عنوان یک سنگ طبیعی با شکل و طرح زیبا و چشم نواز ، در دکوراسیون داخلی رستوران ها استفاده می شود و زیبایی و عظمتی به محیط رستوران اضافه می کند .

همچنین ، سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران به عنوان یکی از جذابیت هایی که برای مشتریان جلب توجه می کند ، در هال و نمایشگاه های رستوران نیز مناسب است .

سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران - کاربرد در رستوران

قیمت سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران

اگر برای تغییر دکوراسیون رستوران و کافه خود قصد خرید سنگ دارید و زیبایی در کنار مقرون به صرفه بودن برایتان مهم است اولین پیشنهاد ما به شما انتخاب سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران است. سنگ بازالت به دلیل مقاومت بالا در مقابل ضربه ، فشار ، رطوبت ، سرما و گرما تا سالها می تواند مانند روز اول باقی بماند و شما را مجبور به هزینه کردن مجدد نکند.

با توجه به اینکه عوامل گوناگونی بر قیمت سنگ بازالت موثر هستند و بنا به نیاز مشتریان ، متراژ کار ، نوع فرآوری درخواستی مشتری و … قیمتها متغیر است ، پس برای اطلاع دقیق از قیمت سنگ بازالت با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید . 

پیشنهاد می کنیم مقاله کاربرد سنگ بازالت را مطالعه نمایید . 

سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران - کاربرد در کافه

خرید سنگ بازالت از شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت ، گرانیت ، بازالت و تراورتن در سطح کشور است .

این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو ، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را به صورت اسلب و تایل انجام می دهد . برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید .

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید .

دیدگاهی در مورد “سنگ بازالت در دکوراسیون رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *