سنگ بازالت, مقالات

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت - شرکت سنگ بازالت ماکو

اگر به دنبال خرید سنگ بازالت ارزان قیمت هستید سایت درستی را انتخاب کرده اید . شرکت سنگ بازالت ماکو شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

سنگ بازالت سنگی است که در همه جای کره زمین پیدا می شود و از آن در ساخت و ساز و موارد صنعتی استفاده می شود . این سنگ همچنین عایق صدا و گرماست و این ویژگی خیلی خوبی در مصالح ساختمانی است.

سازندگان بنا همواره تلاش می کنند که با قیمت تمام شده کمتر کار ساخت و ساز را به اتمام رسانده و علاوه بر سود خود بتوانند مسکنی با قیمت ارزان تر در اختیار خریداران مسکن قرار دهند.

بنابراین سازندگان ساختمان خصوصا آنهایی که ساخت و سازهای عمده انجام می دهند به دنبال خرید سنگ بازالت ارزان قیمت معمولا با معدن داران و کارخانه های سنگبری قرارداد می بندند .

شرکت سنگ بازالت ماکو یکی از معدن داران بزرگ سنگ بازالت می باشد که انواعی از سنگ بازالت و سایر سنگهای ساختمانی را در درجه بندی های گوناگون مطابق با نیاز مصرف کنندگان در اختیار آنها قرار می دهد .

در این مقاله علاوه بر آشنایی بیشتر با سنگ بازالت می توانید با خرید سنگ بازالت ارزان قیمت در شرکت سنگ بازالت ماکو آشنا شوید پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله بهترین سنگ بازالت ایران را از دست ندهید. 

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت - بازالت چیست

سنگ بازالت چیست ؟

بازالت یک نوع سنگ آتشفشانی بیرونیست که به دلیل فعالیت های آتشفشانی و خروج ماگما از کوه آتشفشان و سرد شدن سریع آن در مجاورت هوای سرد بوجود می آید .

این سنگ به صورت منشورهای ستونی در مکان های مختلفی از کشور ما نیز وجود دارد . مهمترین معادن بازالت در ایران، معدن سربیشه در خراسان جنوبی و معدن سنگ بازالت ماکو در آذربایجان غربی می باشد.

از این سنگ در ساخت پیاده روها ، نمای ساختمانها ، سنگفرش پارک ها ، جدولها و همچنین در صنعت بصورت پشم سنگ بعنوان عایق استفاده می شود .

رنگ بازالت طیف خاکستری تا سیاه است ولی به دلیل اکسید شدن با دی اکسید کربن به رنگ های قهوه ای هم دیده می شود که ناشی از زنگ زدن است .

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت - نمای ساختمان

مزایای سنگ بازالت در ساختمان سازی

  • مقاومت سایشی و فشاری بالا
  • چسبندگی زیاد به ملات به خاطر تخلخل زیاد
  • مقاومت گرمایی و حرارتی بالا
  • تراکم، استحکام و دوام بالا
  • مقاومت در مقابل رطوبت و مواد اسیدی
  • مقاومت در مقابل تغییر دمایی و سازگار با هر گونه شرایط آب و هوایی
  • داشتن چگالی و وزن مخصوص بالا به دلیل وجود کانی های سنگین مثل آهن و منیزیم در آن
  • قیمت مناسب و ارزان نسبت به سایر سنگ های ساختمانی

برای مطالعه بیشتر: قیمت سنگ گرانیت اسپراخون

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت - مزایای بازالت

انواع بازالت براساس کاربرد :

  • سابیده : از این نوع بیشتر در کفپوش معابر ، محوطه ها و خیابانها به کار می رود .
  • تایل : بازالتی که به صورت کاشی و در ابعاد کوچک برش خورده و برای پوشش دیوارها ، کف و نماها در ساختمان استفاده می شود .
  • چرمی : این نوع بازالت ظاهری مثل چرم دارد و برای پوشش پیاده روها ، معابر و محوطه های باز به کار می رود .
  • کوبیک بازالت : این نوع از بازالت به صورت مکعب در اندازه های کوچک و به صورت تزئینی در بخش های مختلف ساختمان استفاده می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت سنگ بازالت ماکو با گرانیت چیست؟ را مطالعه کنید. 

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت - انواع بازالت

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت

قیمت بازالت مانند بسیاری از سنگ های ساختمانی دیگر تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر می کند که شامل موارد زیر است :

  • ابعاد سنگ
  • ضخامت سنگ
  • درجه بندی کیفی
  • کیفیت و نوع فرآوری

هر چه سنگ بازالت ضخامت بیشتری داشته باشد، ابعادش بزرگتر باشد، کیفیت فرآوری بالاتری داشته باشد و از نظر درجه بندی کیفی درجه بالاتری داشته باشد قیمت آن هم بالاتر می رود .

قیمت سنگ بازالت در مناطق مختلف ممکن است تحت تاثیر عوامل دیگری تغییر کند. مثلا برخی رنگ های خاص در این سنگ ها قیمت بالاتر دارند و یا بعضی سنگ ها در بعضی مناطق کمیابتر هستند و قیمت بالاتری دارند .

اگر خواهان خرید سنگ بازالت ارزان قیمت و باکیفیت هستید باید همه جوانب امر از جمله ضخامت سنگ ، ابعاد ، نوع فرآوری و … را مدنظر داشته باشید تا برداشت درستی از قیمت بازالت به دست آورید .

البته شایان ذکر است که در اینجا بازالت ارزان قیمت به معنی بی کیفیت بودن آن نیست و دلیل اصلی ارزان تر بودن سنگ در شرکت سنگ بازالت ماکو نسبت به برخی از رقبا این است که این شرکت با حذف واسطه ها توانسته سنگ بازالت ، گرانیت ، تراورتن و آندزیت را با قیمتی پایین تر به دست مشتریان برساند. همچنین به دلیل دارا بودن معادن و کارخانجات فرآوری سنگ بسیاری از هزینه های جانبی از دوش این شرکت برداشته شده است. 

شما برای خرید سنگ بازالت ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت می توانید با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید و ضمن مشاوره گرفتن از کارشناسان سنگ در این مجموعه نسبت به خرید بصورت عمده و جزئی اقدام نمایید .

بیشتر بخوانید : خرید سنگ نما ارزان قیمت 

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت - خرید ارزان

خرید سنگ بازالت ارزان قیمت از شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت ، گرانیت، بازالت و تراورتن در سطح کشور است. این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو، فرآیند استخراج سنگ گرانیت ، بازالت و آندزیت را بصورت اسلب و تایل انجام می دهد. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. خرید سنگ بازالت ارزان قیمت را با شرکت سنگ بازالت ماکو تجربه کنید . 

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید.

دیدگاهی در مورد “خرید سنگ بازالت ارزان قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *