سنگ بازالت, مقالات

سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام

سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام - سنگ بازالت ماکو

آیا از سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود؟

از گذشته تاکنون استفاده از سنگهایی نظیر سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام (برای دیوار و کف سرویس بهداشتی و حمام) مرسوم بوده و این صرفا به دلیل جنبه های زیبایی نبوده بلکه مقاومت بالای سنگ در برابر رطوبت دلیل اصلی استفاده از این متریال برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد .

البته امروزه در بسیاری از منازل بدلیل کاهش قیمت تمام شده از سرامیک برای کفپوش و دیوارها استفاده می شود که قیمت آن هم براساس درجه بندی و کیفیت تعیین می شود .

با این وجود استفاده از متریال طبیعی سنگ هم جلوه زیبایی به محیط های داخلی می دهد و علاوه بر آن مقاومت بالاتری هم از خود نشان می دهد .

ما در این مقاله اختصاصا به کاربرد و استفاده از سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام خواهیم پرداخت چرا که این سنگ به دلیل فراوانی در کشور ما قیمت مناسبی دارد و از مقاومت و تراکم بالایی هم برخوردار است .

شرکت سنگ بازالت ماکو شما را به مطالعه ویژگی های بارز این سنگ دعوت می کند . همچنین این شرکت فروش سنگ بازالت و سایر سنگ ها را بصورت عمده و جزئی انجام می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با این شرکت تماس بگیرید . 

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله بهترین سنگ بازالت ایران را از دست ندهید. 

کاربرد بازالت در سرویس بهداشتی و حمام - ویژگی های سنگ

سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • مقاومت بالا در برابر مواد شوینده قلیایی و اسیدی داشته باشد .
  • مقاومت بالا در مقابل نفوذ آب داشته باشد زیرا این مکان ها همواره در معرض آب هستند .
  • داشتن تخلخل کم برای کاهش ورود آلودگی و مواد شیمیایی به سنگ .
  • عدم تغییر رنگ با گذر زمان .
  • دارای صیقل مناسب باشد زیرا صیقلی بودن زیاد موجب لیز خوردن در حمام می شود .
کاربرد بازالت در سرویس بهداشتی و حمام - چرا بازالت؟

چرا استفاده از سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام مناسب است؟

از آنجا که بازالت یک سنگ سخت و متراکم است استفاده از سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام مناسب است و در طیف رنگی طوسی تا مشکی وجود دارد.

رنگ طوسی و مشکی از رنگ های خنثی هستند که با هر رنگی هماهنگ می شوند و خصوصا برای سبک های مدرن امروزی بسیار مناسب است . علاوه بر این رنگی است که مورد پسند بسیاری از افراد است .

همچنین این سنگ به دلیل ضد آب و عایق بودن برای مکان های با رطوبت زیاد مثل حمام و استخر بسیار ایده آل است . یکی دیگر از ویژگی های مهم این سنگ که لیز خوردن در حمام و استخر را کاهش می دهد سطح زبر آن است .

در کشور ما به دلیل کوه های آتشفشانی فراوان مقادیر زیادی سنگ آتشفشانی مانند سنگ بازالت وجود دارد که این موضوع موجب می شود که قیمت آن در بازار بسیار مناسب تر از سایر سنگ ها خصوصا سنگ های وارداتی باشد .

سازندگانی که ساخت و سازهای عمده انجام می دهند معمولا به فکر کاهش هزینه های ساخت هستند تا بتوانند علاوه بر سود بیشتر ساختمان را به قیمت مناسب تری به مشتریان واگذار نمایند .

استفاده از سنگ بازالت خصوصا در متراژ زیاد می تواند بسیار به صرفه باشد و این کاهش قیمت منجر به کاهش کیفیت نخواهد شد.

پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت سنگ بازالت ماکو با گرانیت چیست؟ را مطالعه کنید. 

کاربرد بازالت در سرویس بهداشتی و حمام - در حمام

سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام ؛ خرید از شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت  ، گرانیت ، بازالت و تراورتن در سطح کشور است .

این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو ، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را بصورت اسلب و تایل انجام می دهد . برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید .

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید .

دیدگاهی در مورد “سنگ بازالت در سرویس بهداشتی و حمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *