سنگ بازالت, مقالات

بهترین مرکز خرید سنگ بازالت کجاست؟

بهترین مرکز خرید سنگ بازالت - شرکت سنگ بازالت ماکو

بهترین مرکز خرید سنگ بازالت : سنگ بازالت در دنیای امروز بسیار پرکاربرد است چرا که کیفیت ، دوام و زیبایی را با هم دارد . سنگ بازالت در دکوراسیون داخلی سبک های مدرن و مینیمال بیشتر استفاده می شود چرا که سادگی طرح و رنگ خنثی طیف خاکستری آن به شدت با این دو سبک همخوانی دارد .

البته از سنگ بازالت در سبک های دیگر نظیر کلاسیک ، نئوکلاسیک و … نیز می توان استفاده کرد چرا که سنگ بازالت برای همه سلیقه ها مناسب است . حال اگر قصد خرید سنگ بازالت برای پروژه بازسازی ، نوسازی و ساخت دارید باید بدانید که بهترین مرکز خرید سنگ بازالت کجاست؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با این سنگ زیبا و مقاوم آشنا کنیم و بهترین مرکز خرید سنگ بازالت ، گرانیت ، آندوزیت ، تراورتن و … را به شما معرفی نماییم پس با ما همراه باشید .

بهترین مرکز خرید سنگ بازالت - کاربرد بازالت

کاربردهای سنگ بازالت در ساخت و ساز

سنگ بازالت در ساختمان سازی کاربردهای زیادی دارد . یکی از مهمترین کاربردهای ساخت و ساز استفاده از سنگ بازالت در نمای خارجی ساختمان است . سنگ بازالت مقاومت بالایی در برابر رطوبت ، گرما و سرمای زیاد ، باران اسیدی ، فشار ، سائیدگی و ضربه دارد پس یکی از بهترین گزینه ها برای نمای ساختمان است .

از دیگر کاربردهای سنگ بازالت استفاده از این سنگ در محیط آشپزخانه است . دیوار بین کابینتی ، سنگ کانتر ، کف آشپزخانه ، سنگ روی کابینت و … از کاربردهای سنگ بازالت در آشپزخانه است .

یکی دیگر از محیط هایی که از سنگ بازالت در آن می توان استفاده کرد حمام و سرویس بهداشتی است . سنگ بازالت مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد پس گزینه بسیار خوبی برای حمام است و در برابر شوینده ها نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد .

دیوار کف و دیوار حمام و سرویس بهداشتی را می توان با این سنگ پوشش داد . همچنین روشویی و وان را می توان از سنگ بازالت تهیه کرد . این نوع وان و روشویی علاوه بر زیبایی ، مقاومت زیادی نیز دارند و سالهای سال می توان از آنها استفاده کرد .

از دیگر کاربردهای سنگ بازالت در قسمت سالن پذیرایی بعنوان دیوار شاخص یا تی وی وال است . اگر در سالن پذیرایی خود شومینه نیز دارید از سنگ بازالت می توان برای پوشاندن دیوارهای آن از سنگ بازالت استفاده کرد .

در اتاق خواب ها نیز می توان از سنگ بازالت برای کف یا دیوار پشت تخت استفاده کرد . علاوه بر این از سنگ بازالت برای قرنیزها نیز می توان استفاده نمود .

از دیگر کاربردهای سنگ بازالت در پله ها و راه پله ها ، کف و دیوار حیاط ، رمپ پارکینگ ، دیوار و کف پارکینگ ، نیمکت حیاط ، مجسمه و نرده های حیاط ، آب نما و حوض حیاط و … اشاره کرد .

در یک کلام می توان گفت از سنگ بازالت در کلیه قسمت های ساختمان می توان استفاده کرد چرا که این سنگ یک سنگ همه فن حریف است . حال اینجا این سوال پیش می آید که بهترین مرکز خرید سنگ بازالت کجاست ؟

بیشتر بخوانید : سنگ بازالت شمس آباد

بهترین مرکز خرید سنگ بازالت - مزایای سنگ بازالت

بهترین مرکز خرید سنگ بازالت کجاست ؟

شرکت سنگ بازالت ماکو دارای معادن و کارخانجات سنگ بازالت می باشد و علاوه بر این دارای کارخانه مدرن سنگبری در منطقه آزاد ماکو نیز هست . در این کارخانجات سنگ بازالت ، گرانیت ، آندزیت و … به صورت های اسلب ، تایل ، کوبیک و … فرآوری می شود و به دست خریداران می رسد .

علاوه بر مصرف داخلی ، این شرکت صادرات به کشورهای دیگر را نیز انجام می دهد و در بحث ارزآوری نقش مهمی در بازار سنگ کشور دارد . شرکت سنگ بازالت ماکو عرضه سنگ بازالت ، گرانیت ، تراورتن ، آندزیت و … را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان محترم انجام می دهد و این فروش به صورت عمده و جزئی می باشد .

به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه این شرکت قیمت سنگ های شرکت سنگ بازالت ماکو نسبت به سایر رقبا مقرون به صرفه تر می باشد و می توان گفت بهترین مرکز خرید سنگ بازالت در کشور این شرکت است . 

شایان ذکر است که دفتر فروش شرکت سنگ بازالت ماکو در بازار سنگ تهران (نرسیده به سه راه دهکده المپیک) می باشد و شما در هر شهری از کشور باشید می توانید نسبت به خرید سنگ بازالت ماکو بصورت حضوری و آنلاین اقدام نمایید .

به جرات می توان گفت شرکت سنگ بازالت ماکو بهترین مرکز خرید سنگ بازالت در کشور می باشد که ارسال محصول به سرتاسر کشور را انجام می دهد. 

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله کاربرد سنگ بازالت در ساختمان های مدرن را از دست ندهید . 

بهترین مرکز خرید سنگ بازالت - بهترین مرکز خرید

شرکت سنگ بازالت ماکو ؛ بهترین مرکز خرید سنگ بازالت

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت ، گرانیت ، بازالت و تراورتن و بهترین مرکز خرید سنگ بازالت در سطح کشور است .

این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو ، فرآیند استخراج سنگ بازالت، آندزیت و گرانیت را بصورت اسلب و تایل انجام می دهد. برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید .

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو ، بهترین مرکز خرید سنگ بازالت دیدن کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *