بازالت اسکرچ, بازالت بوش همر, بازالت چرمی, بازالت سابیده, بازالت شیاردار, بازالت ماکو, بازالت نسابیده, سنگ بازالت, مقالات

نحوه خرید سنگ بازالت

نحوه خرید سنگ بازالت شرکت سنگ بازالت ماکو

سنگ بازالت از دسته سنگ های آذرین بیرونی است که از فوران ماگمای مذاب به بیرون از دهانه کوه آتشفشان و سرد شدن سریع شکل گرفته است . از سنگ بازالت در صنعت و ساختمان سازی استفاده های بسیاری می شود .

شما اگر به عنوان سازنده بنا ، آرشیتکت و یا معمار داخلی نیاز به خرید سنگ بازالت در مقیاس عمده و یا جزئی دارید می توانید با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید . در این مقاله با نحوه خرید سنگ بازالت به صورت عمده و جزئی آشنا می شویم پس تا پایان با ما همراه باشید .

معرفی شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو دارنده معادن و کارخانجات سنگ بازالت در شهر ماکو آذربایجان غربی است . دفتر مرکزی این شرکت واقع در بازار سنگ تهران نرسیده به سه راه دهکده المپیک می باشد . این شرکت سابقه طولانی در زمینه استخراج سنگ بازالت ، گرانیت و آندزیت و همچنین فرآوری انواع سنگ در کارخانجات خود داشته است .

عرضه سنگ بازالت در این شرکت به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد و شما می توانید به هر میزانی که نیاز داشته باشید از این شرکت سنگ تهیه نمایید . همچنین ارسال سنگ به سرتاسر کشور انجام می شود و خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . کافیست با این شرکت تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : نکات مهم در خرید سنگ مناسب 

نحوه خرید سنگ بازالت خرید بازالت از شرکت سنگ بازالت ماکو

نحوه خرید سنگ بازالت از شرکت سنگ بازالت ماکو

خرید سنگ بازالت از شرکت سنگ بازالت ماکو به دو صورت انجام می شود :

1- نحوه خرید سنگ بازالت به صورت آنلاین : اگر قصد خرید اینترنتی از سایت را دارید می توانید در قسمت محصولات سایت وارد شده و با وارد کردن اطلاعات لازم از قبیل میزان سنگ مورد نیاز و نوع سنگ نسبت به خرید اقدام نمایید . بعد از ثبت سفارش شما در سایت ، همکاران ما در شرکت سنگ بازالت ماکو در اسرع وقت نسبت به ارسال سنگ به محل موردنظر شما اقدام خواهند کرد .

2- نحوه خرید سنگ به صورت حضوری : همانطور که در بالا به آن اشاره شد دفتر مرکزی شرکت سنگ بازالت ماکو واقع در بازار سنگ تهران است . شما با مراجعه حضوری به این دفتر می توانید از نزدیک با انواع سنگ بازالت ، گرانیت ، آندزیت و … آشنا شده و محصول موردنظر خود را انتخاب و خرید نمایید .

از طرف دیگر معادن و کارخانجات فرآوری سنگ بازالت ماکو در آذربایجان غربی و شهر ماکو می باشد . عزیزانی که تمایل دارند از طریق مرکز اصلی شرکت نسبت به خرید اقدام نمایند می توانند به دفتر این شرکت در شهر ماکو مراجعه و نسبت به خرید حضوری اقدام نمایند .

قیمت خرید سنگ بازالت ماکو

سنگ بازالت با توجه به عواملی تعیین قیمت می شود . این عوامل شامل اندازه سنگ از نظر ابعاد طول و عرض ، ضخامت سنگ ، یک تکه بودن سنگ (اسلب) ، رنگ سنگ ، نوع فرآوری ، کرایه حمل از کارخانه تا مقصد و … می باشد . برای اطلاع از قیمت دقیق خرید سنگ بازالت ماکو می توانید با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید .

پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه کنید : بازار سنگ بازالت تهران 

نحوه خرید سنگ بازالت قیمت خرید سنگ بازالت

نحوه خرید سنگ بازالت سیاه

سنگ بازالت اغلب در طیف رنگی طوسی و خاکستری روشن تا تیره وجود دارد که فاقد رگه است . اما در برخی مناطق و ندرتا رنگ های دیگر اعم از سفید ، مشکی ، سبز و … نیز یافت می شود که در اثر عوامل محیطی ایجاد شده اند . سنگ بازالت سیاه طرفداران بسیاری دارد چرا که این رنگ در همه انواع دکوراسیون اعم از کلاسیک ، مدرن و نئوکلاسیک قابل استفاده است .

در اغلب ادارات ، موسسات و مراکز تجاری و اداری نیز از رنگ مشکی در دکوراسیون بسیار استفاده می شود که موجب ایجاد حس صلابت و شکوه در این مکانها می شود . سنگ بازالت مشکی در مقایسه با سایر انواع بازالت گران تر است که این به دلیل کمیاب بودن آن است . شما می توانید از شرکت سنگ بازالت ماکو سفارش سنگ بازالت مشکی بدهید که این خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

نحوه خرید سنگ بازالت اسلب

سنگ بازالت اسلب که به صورت یک تکه برش داده می شود اغلب برای دیوار لابی ، سالن ، تی وی وال ، کانتر آشپزخانه ، کف سالن و … استفاده می شود . از آنجا که سنگ بازالت نسبت به سایر انواع سنگها فراوان تر است قیمت آن نیز مقرون به صرفه تر است . سنگ اسلب بازالت در مقایسه با اسلب گرانیت ، کوارتز ، مرمر و … قیمت مناسب تری دارد پس بسیار پرطرفدار است .

از طرفی مقاومت این سنگ به سرما ، گرما ، رطوبت ، فشار و ضربه آن را به انتخاب مناسبی برای همه مکانها تبدیل می کند . اگر قصد خرید سنگ بازالت اسلب را دارید می توانید سفارش خود را در سایت ثبت نموده و یا با این شرکت تماس بگیرید .

پیشنهاد می شود مقاله فرآوری سنگ بازالت و انواع آن را مطالعه کنید . 

نحوه خرید سنگ بازالت خرید سنگ بازالت شیاردار

نحوه خرید سنگ بازالت شیاردار

سنگ بازالت شیاردار که در سالهای اخیر بسیار ترند شده است در همه مکانهای خارجی و داخلی ساختمان قابل استفاده است . به دلیل وجود شیارهای منظم روی این سنگ زیبایی بصری آن چندین برابر شده و علاوه بر این اصطکاک آن را بیشتر کرده است .

اگر از این سنگ در مکانهای مرطوب نظیر استخر ، حمام و سرویس بهداشتی استفاده شود احتمال سر خوردن افراد را به صفر می رساند پس گزینه بسیار مناسبی می باشد . برای خرید سنگ بازالت شیاردار و سایر انواع سنگ بازالت می توانید با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید .

نحوه خرید سنگ بازالت کیوبیک

از بازالت کیوبیک برای سنگفرش کردن روف گاردن ، حیاط ، فضای پیاده روها و پارکها استفاده می شود . بازالت کیوبیک به دلیل مقاومت بالایی که دارد تا سالهای سال بدون آسیب و شکستگی و خوردگی می تواند پابرجا باشد .

اگر برای حیاط ، ویلا و یا پروژه های مسکونی، اداری و تجاری خود نیاز به سنگ بازالت کیوبیک دارید می توانید با شرکت سنگ بازالت ماکو تماس بگیرید . فروش به صورت عمده و جزئی نیز انجام می شود و ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است .

بیشتر بخوانید : سنگ بازالت شیارخورده چه کاربردهایی دارد؟

نحوه خرید سنگ بازالت خرید سنگ بازالت کیوبیک

کلام آخر

در این مقاله با نحوه خرید سنگ بازالت در انواع اسلب ، مشکی ، کیوبیک ، شیاردار و … آشنا شدیم . سایر انواع بازالت از قبیل بازالت اسکراچ ، بازالت سابیده هوند ، بازالت بوش همر ، بازالت تایل ، بازالت نسابیده و … نیز در سایت موجود می باشد که در صورت نیاز می توانید نسبت به خرید آنها نیز اقدام نمایید .

شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو عرضه کننده انواع سنگ های بازالت ، گرانیت ، آندزیت و … از درب معدن و با قیمت مناسب و مقرون به صرفه سالهاست که در خدمت هموطنان محترم می باشد .

این شرکت با حذف واسطه ها توانسته قیمت ها را پایین نگهداشته و از این جهت خدمتی دیگر به مشتریان وفادار خود نماید . جهت دریافت مشاوره و راهنمایی بیشتر در خصوص نحوه خرید سنگ بازالت می توانید با کارشناسان ما در این شرکت تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *