سنگ بازالت, مقالات

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه - شرکت سنگ بازالت ماکو

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم پس تا پایان با شرکت سنگ بازالت ماکو همراه باشید .

از آنجا که سنگ بازالت سنگی بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است استفاده از آن در انواع فضاهای ساختمانی ، شهری ، پارک ها ، پیاده روها و خیابان ها به وفور دیده می شود .

یکی از مکان هایی که استفاده از سنگ بازالت در آن می تواند نمایی زیبا و امروزی و شیک ایجاد کند فروشگاه ها و مغازه ها هستند . با این مقاله همراه باشید تا بیشتر با کاربرد سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه آشنا شوید .

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله بهترین سنگ بازالت ایران را از دست ندهید . 

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه - کاربرد بازالت

سنگ بازالت در طراحی دکوراسیون داخلی

یک طراح و دکوراتیو ماهر می تواند با یک سنگ نسبتا ارزان قیمت نظیر سنگ بازالت زیبایی و شکوه را در طراحی خود گنجانده و چشم ها را محو این زیبایی نماید .

این سنگ از متریال هایی است که در دکوراسیون فروشگاه ها و مغازه ها خیلی محبوب است . این سنگ به دلیل طراحی زیبا و استحکام بسیار زیادی که دارد بسیار در دکوراسیون داخلی پرکاربرد است .

بازالت در رنگ های مختلفی نظیر خاکستری ، سیاه و کرم دیده می شود که با توجه به سلیقه مشتری و نظر طراح می توان از رنگ موردنظر استفاده کرد .

از این سنگ می توان به عنوان پوشش دیوارها ، نمای خارجی ، کف دکوراسیون داخلی و استفاده در قسمت های دیگری همچون پله و ستون استفاده کرد .

استفاده از سنگ بازالت در دکوراسیون زیبایی و طراوت هنری خاصی را برای محیط فضای داخلی مغازه و فروشگاه ایجاد می کند .

پیشنهاد می کنیم مقاله تفاوت سنگ بازالت ماکو با گرانیت چیست؟ را مطالعه کنید. 

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه - طراحی دکوراسیون داخلی

قیمت سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه

سنگ بازالت در محوطه ها ، حیاط ها و پارکینگ ها و همچنین در صنعت ساختمان سازی مثل دیوار کوبی و فرش سازی استفاده می شود . این سنگ را می توان در فروشگاه های مختص سنگ و مصالح ساختمانی و مغازه های سنگ فروشی و همچنین شرکت های ساختمانی یافت .

قیمت سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه بسته به سایز و کیفیت آن ، میزان جذب آب و دیگر عوامل متغیر است . قبل از خرید سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه خود بهتر است با خریداران دیگری که تجربه خرید سنگ بازالت را دارند مشورت نمایید تا بهترین قیمت و کیفیت را انتخاب نمایید .

پیشنهاد ما به شما خرید سنگ بازالت از شرکت سنگ بازالت ماکو است که عرضه کننده مستقیم سنگ بازالت از معادن و کارخانجات فرآوری سنگ در شهر ماکو واقع در آذربایجان غربی است . این شرکت با حذف واسطه ها توانسته محصول خود را با قیمتی پایین تر از سایر رقبا به دست مشتریان خود برساند. کافیست با این شرکت تماس بگیرید. 

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه - پوشش کف مغازه

کاربرد سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه

سنگ بازالت در فروشگاه و مغازه برای پوشش کف محوطه ها و نمای بیرونی مغازه ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد .

این سنگ به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی ، فشار و حرارت ، مقاومت در برابر آتش ، پایداری رنگ ، درخشندگی و زیبایی بالا مورد علاقه کاربران قرار دارد و به علت سختی و مقاومت زیاد ، سال ها می تواند به خوبی از این مواد استفاده کرد .

همچنین سنگ بازالت به عنوان پوشش زمین های کف صنعتی و پارکینگ آسفالتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

علت محبوبیت سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه

سنگ بازالت دارای طیف رنگ طوسی تا مشکی است که در دسته رنگ های خنثی قرار دارد و با کلیه رنگ ها قابلیت هماهنگی دارد . همچنین این رنگ بسیار در سبک مدرن کاربرد دارد و برای محیط هایی نظیر فروشگاهها و مغازه ها جلوه زیبا و امروزی ایجاد می کند .

سنگ بازالت به دلیل سادگی هیچ وقت از مد نمی افتد و می توان سالها از آن استفاده کرد بدون اینکه حالت دلزدگی در فرد ایجاد کند. از آنجا که فروشندگان و صاحبان فروشگاهها و مغازه ها ساعتهای زیادی از روز را در محل کار خود سپری می کنند بهتر است در انتخاب سنگ برای مغازه و فروشگاه خود دقت بیشتری کنند. 

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه مناسب است چرا که اغلب سلیقه ها را از نظر رنگ پوشش می دهد و با همه رنگهای موجود در مغازه قابل ست شدن است . پس مثلا اگر فروشگاه لباس دارید که به دلیل تغییر فصل تمایل دارید دست به یک تغییر دکوراسیون بزنید با وجود سنگ بازالت در دیوار و کف مغازه هیچ عدم سنخیتی را مشاهده نخواهید کرد.  

سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه - علت محبوبیت بازالت

خرید سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه از شرکت سنگ بازالت ماکو

شرکت سنگ بازالت ماکو با سابقه ای طولانی در این زمینه دارنده مهمترین معادن سنگ اندزیت ، گرانیت، بازالت و تراورتن در سطح کشور است .

این شرکت با داشتن کارخانه های سنگبری در مناطق ماکو ، فرآیند استخراج سنگ گرانیت را به صورت اسلب و تایل انجام می دهد . برای اطلاع از قیمت ها با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید .

از اینستاگرام سنگ بازالت ماکو دیدن کنید .

دیدگاهی در مورد “سنگ بازالت برای فروشگاه و مغازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *